Nazaj na Novice
Novice

Skupina HIT in EPK z roko v roki

Skupina HIT se v projekt Evropske prestolnice kulture 2025 (EPK)vključuje ne le kot največji ponudnik hotelsko-konferenčnih storitev zahodnega dela naše dežele, temveč tudi kot ustvarjalec široke palete turističnih doživetij, ki bodo - skladno z omenjenim dogodkom - v tem letu še dodatno obogatena s kulturno obarvanimi vsebinami.

Otvoritev dogodka

Družba HIT iz Nove Gorice in Zavod Go!2025 tako združujeta moči in omogočata vsem obiskovalcem EPK spoznavanje kulturnih znamenitosti obeh Goric. Kot osrednji turistični ponudnik so s projektom Evropske prestolnice kulture povezani od samega začetka, v letošnjem letu pa svojo hotelsko - konferenčno ponudbo dodatno prilagajajo potrebam obiskovalcem, ki zaradi dogajanja v sklopu EPK prihajajo na Goriško. Svojo vlogo celotna skupina Hit zato v letu 2025 nadgrajuje z ustvarjanjem doživetij, ki bodo gostom poleg turistične izkušnje omogočila tudi vpogled v kulturno izročilo tega območja, nenazadnje pa tudi pustila bogat gurmansko gastronomski priokus še dolgo po koncu tega dogodka.

Hitovi gostinci, ki so poskrbeli za pogostitev gostov

V dogajanje v sklopu EPK smo se ravno s slednjim vključili tudi mi, družba Hit Alpinea iz Kranjske Gore, kot ponudnik gostinskih storitev. Povezali smo se s svojo matično družbo Hit iz Nove Gorice, združili moči obeh gostinskih ekip ter skupaj poskrbeli za izvedbo pogostitve na uradnem večernem sprejemu v prostorih novogoriške občinske stavbe. Ponudba jedi (spoznajte ja na povezavi) je bila zasnovana kot poklon lokalni kulinariki - vanjo so bile vključene tudi posebne goriške specialitete, ki jih je ob 70-letnici Nove Gorice skupaj z ekipo zasnoval chef v Hitovem hotelu Perla Matjaž Šinigoj. Skupaj smo tako poskrbeli za pristno predstavitev bogate kulinarične dediščine več kot 600 povabljenim gostom iz vse Evrope.

Predsednik uprave družbe Hit mag. Sandi Brataševec ob tem dodaja: 

»Sodelovanje pri projektu Evropske prestolnice kulture za nas pomeni pomemben doprinos k uresničevanju strategije trajnostne rasti in internacionalizacije skupine Hit. Povezovanja onkraj meja, podpora družbeno odgovornim projektom, prizadevanja za ustvarjanje zabavnega utripa destinacije ter krepitev njene prepoznavnosti v svetu so naši skupni cilji, s katerimi prispevamo tudi k trajnostnemu razvoju širšega okolja, v katerem delujemo.«