Kratko in jedrnato

Vprašanja in odgovori

V primeru, da nam želite zastaviti vprašanje, vas vabimo, da si predhodno ogledate seznam najpogostejših vprašanj in odgovorov. 

Vprašanja in odgovori

  • Kakšno je vreme pri vas?

Trenutno stanje si lahko pogledate:

https://www.hit-alpinea.si/sl/o-nas/kranjska-gora-spletne-kamere/

 

  • Kdaj je prijava na dan prihoda in odjava na dan odhoda?

Soba je na voljo po 14. uri na dan prihoda, na dan odhoda pa do 11. ure (apartmaji Vitranc do 10. ure). Zgodnji prihod in pozni odhod iz hotela sta odvisna od razpoložljivosti sob in sta plačljiva v znesku 40 % cene sobe (velja za zamik +/- 4 ure).

 

  •  Kje poteka prijava in kje prevzamemo ključe za Apartmaje Vitranc?

Prijava in prevzem ključev je na recepciji Ramada Hotel&Suites (Borovška cesta 93).

 

  • Kaj vse je v apartmaju?

Apartma je opremljen s kuhinjo, jedilnico, dnevno sobo, kopalnico, balkonom ter spalnico z dvema ali tremi posteljami, v dnevnem prostoru je raztegljiv kavč.  Vsi apartmaji so opremljeni z brezžičnim internetnim dostopom, kabelsko televizijo, mikrovalovno pečico, hladilnikom in telefonom. Opremljeni so tudi z osnovno posodo, brisačami in posteljnino.

 

  • Kdaj in kje lahko parkiramo?

Gostom je na voljo brezplačna uporaba parkirišča pred hotelom glede na razpoložljivost in v času od prijave do odjave. Pred vstopom na parkirišče se nahaja vstopna rampa, ki se avtomatično odpira na podlagi prebrane številke registrske tablice, zato prosimo, da nam le-to pravočasno in pred prihodom posredujete.

 

  • Kje lahko shranim prtljago po odjavi, če ostanemo še v bazenu?

Shranjevanje osebne prtljage za čas koriščenja storitev v wellnessu in bazenih v hotelih je mogoče. Prosimo, da se pred odjavo ali po odjavi za hrambo dogovorite na recepciji.

 

  • Kdaj je zajtrk, kosilo, večerja?

Zajtrk je med 7.00 in 10.00 uro.

Kosilo je med 12.00 in 14.00 uro.*

Večerja je med 19.00 in 21.00 uro. (čas večerje odvisen od letnega časa, pozimi se tako lahko začne in konča večerja pol ure pred navedenim časom. Svetujemo, da ob prihodu to preverite)

*Kosilo je v enem izmed hotelov, možno samo po predhodni najavi oz po dogovoru

 

  • Koliko je doplačilo za dodatni obrok?

Dodatni penzionski obrok (kosilo ali večerja) 22,00 € na osebo na dan (otroci 6-12: 50 % popusta; do 6. leta brezplačno),

Doplačilo za zajtrk v hotelski restavraciji 14 € na osebo na dan (otroci 6-12: 50 % popusta; do 6. leta brezplačno).

 

  • Ali imate dietno prehrano in hrano brez glutena?

V hotelu pripravljamo pestro izbiro hrane, v katero je vključena tudi vegetarijanska ponudba. Za osebe z alergijami in posebnimi dietami je na podlagi predhodne najave (ob rezervaciji) možnost prilagojene prehrane.

 

  • Ali so kopalni plašči in brisače vključeni v ceno?

Doplačilo za uporabo kopalnega plašča je 5,00€ po uporabi, na recepciji bazena pa si lahko izposodite brisače za bazen 3,00€ po brisači.

 

  • Kakšen je delovni čas bazenov in savn?

Aqua Larix (Ramada Resort) je odprt od 9.00 do 21.00 ure (lepotni del 11.00 - 21.00), Sprostitveni center Kompas pa od 9.00 do 19.00 ure. Savne se v poletnem času odprte od 14.00 ure dalje, v zimskem času pa od 12.00 ure dalje.

 

  • Kakšna je temperatura vode v bazenih?

Temperatura bazenov se giblje med 29 in 31 stopinj Celzija.

 

  • Ali so dovoljeni hišni ljubljenčki?

Hišni ljubljenčki so dovoljeni v Hotelu Kompas in Apartmajih Vitranc, a le v določenih sobah. Doplačilo je 15,00 €/dan, potrebna je predhodna najava.

 

  • Ali lahko pri vas shranim svoje kolo/smučarsko opremo?

Vsi naši objekti imajo prostor, ki se zaklepa, kjer lahko brezplačno shranite svoje kolo in smučarsko opremo v času bivanja. Za več informacij povprašajte na hotelski recepciji.

 

  • Ali lahko najamemo kolo/smučarsko opremo pri vas?

Kolo in smučarsko opremo lahko najamete pri Intersport Bernik, kot gostje hotela imate 10% popusta na najem gorskih koles in smučarske opreme.

 

  • Ali je na voljo električno polnjene za kolesa in osebna vozila?

Polnjenje električnih koles je možno v kolesarnici. Če gre za večje število koles je potrebno to povedati v naprej, da se pripravi ustrezno število priključkov. Za polnjenje električnih avtomobilov podjetje nudi 4 polnilnice. Rezervacija ni možna. Polnilnice so namenjene le gostom hotelov in apartmajev.

 

  • Ali imate možnost pranja?

Imamo možnost pranja, v vsaki sobi se nahaja cenik in vrečka za perilo.

 

  • Ali je v hotelu internet?

V hotelu je na voljo brezplačna uporaba interneta.

 

  • Ali lahko zagotovite prevoze?

Prevoze lahko zagotovimo le ob predhodni najavi.